Optical Illusionist uses cookies to give you the best user experience. By using the site you consent to our use of cookies as per our Cookie Policy.
Close X
<<< Previous
Next >>>

Color Words
Category: Shape and Color | Added: June 5, 2009 | 34 comments
Have a look at this chart and go through the words one by one saying out loud the color of each word, but not the actual word itself. This is a lot harder than it appears because the words don't match the colors they are written in.

Color Words
Image Credit: This image is believed to be in the public domain.

                    

Comments ( 34 )

Posted by Babs on June 13, 2009
Yay...I did it! and it is quite hard to do.
Posted by meeeeee on September 10, 2009
i did it...just really slowly
Posted by dhruvi on October 9, 2009
I followed the directions and i did not get anything wrong.
Posted by tiffany t. on November 12, 2009
this is soooooooo easy come on you can do wayyyy better then that!!!!! ok!!!!!!!!!!
Posted by GHOST! on November 23, 2009
i can do it ! 8)
Posted by Hannah on December 1, 2009
its kinda hard...
Posted by Bahr on December 11, 2009
It's not that hard to do it... if you don't speak english :D
Posted by claire on December 11, 2009
haha i did it(: lol yay!
Posted by hannah on December 29, 2009
i fouoght it sed it woz tricky but i did it on dah 1st go
Posted by Kaliya on January 1, 2010
I'll be honest I never got it
Posted by allech hal on February 17, 2010
cool trick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted by poopyhead on February 26, 2010
you can get it right the first time ofcourse but if u do it slowly if u try it fast u cant
Posted by jessica lantigua ^_^ on March 31, 2010
this is cool
Posted by Katy Bxtch on April 7, 2010
Awsomee Dude .!
Posted by ARIAL;] on April 13, 2010
DAMM! i had to say it slow haha lol
Posted by shine! on January 22, 2011
nice!!
Posted by bennyboo2005 on April 22, 2011
eeeeeeeeeaaaaaaaaaassssssssssyyyyyyyyyyyyyyyyy
Posted by H.E.L.L.O on June 25, 2011
E.A.S.Y
Posted by Sophia on October 10, 2011
That was not hard at all, it was easy! I do that all the time on my DS when I play Brain Training! :P
Posted by sebastian on October 23, 2011
This is so easy. This is for BEGGINERS
Posted by Dd on November 9, 2011
u gotta get the 1 wit a lot of colors I read this fast so easy
Posted by the postman on January 25, 2012
eeeeaaaaaaasssssyyyyyy!
Posted by BAD GIRL BAD BOYS!!! on February 10, 2012
hah tsssss!!!!!
Posted by Grrrrrrrr on February 11, 2012
HHHHEEEEYYYYYY
Posted by TLW on March 12, 2012
crap............... cant do it!!!!!!!!
Posted by sashie on September 5, 2012
I did it but it wuz kinda hard and i kept laughing lol.
Posted by kitzy on January 14, 2013
i did it, it was hard but i finally did it. yassss man.
Posted by armston1 on May 14, 2013
cool even i did it
Posted by http://m.youtube.com/results?q=dan46611&sm=3 on April 11, 2014
I got it with a little bit of struggle :)
Posted by hottie on July 3, 2014
i got it finally with a little struggle of saying the word shown i dont know if i recommend this illusion thing that i just did i do recommend it ovs xx
Posted by yessssssssssssssssssssss on January 17, 2015
i like it
Posted by Queen on January 18, 2015
Yes, its very difficult. Our mind read the letter word not the actual color. That what makes it hard for us to read... Great!
Posted by krish on August 27, 2016
its difficult to read
Posted by Mafalda on March 23, 2017
Huy Not too bad !

Add a comment

Your name:


Your comment:


What is the third letter of the word "graphics" ?





Follow Us


Most Viewed